کتاب های کودک

تو راه برگشت رو بلدی

«قطرک خسته و نااميد روي سنگي نشست و چشم هايش را بست. از ته دل گفت: «کاش دريا را پيدا می کردم. دريا جان آخر تو کجايي؟». تو راه برگشت رو بلدی؟ راه برگشت به کجا؟ قطرک خودش هم جواب این سوال رو نمی دونست! اصلا یادش نمی اومد که از کجا اومده و قراره به کجا بره! این کتاب داستان قطره ای کوچک به نام «قطرک» هست، که مسیر چرخه آب رو از آغوش ابر تا رسیدن به دریا و بازگشت دوباره به آغوش ابر طی می کنه. توی این داستان هم با چرخه آب آشنا میشیم، هم مسیر رسیدن به رشد و خودشناسی رو یاد می گیریم. قطرک به زمین چکیده، اما حالا هیچ چیز یادش نمیاد. اون از کجا اومده؟ چرا اومده؟ و باید چه کار کنه؟

اهداف ارائه شده در این کتاب :

  • سیر رسیدن به هدف مهمه:

برای موفق شدن باید سعی و تلاش کنیم و بهترین مسیر رو برای رسیدن به هدف مون پیدا کنیم.

  • هر چیزی سر جای خودش:

وقتی یه هدفی داریم باید سعی کنیم همه چیز رو با اون تنظیم کنیم؛ مثلا نمیشه هم شاگرد اول کلاس شد هم همه کارتونای شبکه پویا رو دید!

  • بازی و خوشگذرونی اندازه داره:

یازی و خوشگذرونی رو نباید حذف کنیم از زندگی مون چون اونجوری خسته میشیم و نمی تونیم ادامه بدیم، ولی باید حواس مون باشه که یهو کل زندگی مون خوشگذرونی نشه!

  • راهنما مسیر رو نشون میده

یه راهنمای خوب اونیه که راه رو کامل و درست و دقیق بشناسه.

  • راهنما مسیر رو کوتاه می کنه

وقتی یه راهنمای خوب داریم، مسیر رسیدن مون به هدف کوتاه میشه و تلاش مون جهت درستی پیدا می کنه.

دریافت مستقیم کتاب‌

خرید کتاب‌های کودک

اگه میخوای کتاب های ما رو داشته باشی، میتونی از طریق سایت انتشارات محیی آنلاین کتابت رو سفارش بدی و یا از طریق پیامرسان ایتا با ادمین ما ارتباط بگیری و کتاب رو تهیه کنی