بازی کودک

بازی قطربا

توی بازی قطربا تو یه قطره هستی. قطره ای که راهش رو گم کرده و توی زمین خشک و بی آب و علف گیر کرده. روبه روش یه کشتی هست. کشتی ای از جنس آب که اون رو به اقیانوس می رسونه، اما مسیر رسیدن به کشتی سخته، تو باید با کمک بقیه قطره ها مسیر رو بسازی و توی راه هم حواست به آبدزدها باشه. اونا میخوان جلوی این مسیر رو بگیرن و اگه شماها حواستون نباشه، موفق میشن، اما نگران نباش آبران حتماً کمکت می کنه، فقط باید یادت بمونه که این مسیر رو تنهایی نمیشه رفت؛ پس همه با کمک هم، رو به جلو، حرکت!

هدف بازی قطربا

هدف بازی اینه که  قطره ها مسیر رودی رو بسازن که اونا رو از زمین بازی تا کشتی نجات برسونه. توی این راه باید با هم همکاری کنین، به هم کمک کنین و با گفتگو و تحلیل کارت هایی که دارین بهترین مسیر رو پیدا کنین. توی این بازی برد و باخت شخصی معنا نداره، یا همه با هم می بریم یا همه با هم بازنده می شیم. درست مثل زندگی!

قوانین بازی توی دفترچه بازی هست، علاوه بر اون توی این فیلم هم همۀ مراحل رو براتون توضیح دادیم. تازه قوانین بازی خیلی هم آسونه و همون دست اول یاد می گیرین و بعدش می تونین هر چند بار که دوست داشتین بازی کنین.

یه چیز در گوشی بگیم؛ ما مطمئنیم که این بازی حالا حالاها مهمون جمع های دوستانه شما می مونه، چون هر دفعه توی بازی اتفاقات تازه ای می افته و مسیر تازه ای براتون باز می شه، مسیری که با تصمصیم ها و انتخاب های شما هربار تغییر می کنه؛ پس معطل نکنین و شروع کنین به حرکت. حرکت به سمت کشتی نجات.

دریافت بازی

خرید بازی همکاری مشترک قطربا

اگه میخوای بازی ما رو داشته باشی، میتونی از طریق پیامرسان ایتا با ادمین ما ارتباط بگیری و بازی رو تهیه کنی